سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دهکده عکس و مطلب


 

بهترین لپ تاپ های سال 2009

 

 

سایت Laptopmag?.com بهترین لپ تاپ های سال ???? را بر اساس فاکتورهای خرید مختلفی که مورد توجه کاربران است، معرفی کرده؛ توصیه می کنم اگر در فکر خرید لپ تاپی هستید که نیازهای شما را برآورده کند، این مطلب را دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

Apple MacBook Pro 13"

 

 

استفاده از آلومینیوم در ساخت بدنه این مک بوک علاوه بر زیبایی که به آن داده، باعث کاهش وزن آن هم شده. نکته قابل توجه در این مک بوک که وزن مناسبی دارد، باتری آن است که به نوشته سایت Laptopmag?.com تا شش ساعت دوام می آورد. همچنین تاچ پد چند لمسی این مک بوک از قابلیت های قابل توجه آن است. قیمت آن هم حدود ???? دلار است.

 

Dell Studio 14z

 

 

05

 

این محصول دل با ?.? اینچ قطر به همراه یک دی وی دی رایتر ارائه شده و باتری نسبتاْ قوی آن می تواند تا ?.? ساعت بدون نیاز به شارژ این لپ تاپ را روشن نگه دارد. قیمت این محصول ??? دلار است.

 

 

Gateway NV5807u

 

7214

 

این لپ تاپ ??? دلاری که با یک پرادزنده ?.? گیگاهرتزی Core 2 Duo و ? گیگابیت رم تجهیز شده، ظاهری جذاب هم دارد که به زیبایی با یک غلاف فلزی و کلید های کنترلی حساس به تماس همراه شده است. اما نکته مهم این لپ تاپ به جز این موارد و پورت HDMI، کلید بک آپ آن است که با زدن یک دکمه از اطلاعات مهم شما بر روی یک هارد دیسک اکسترنال نسخه پشتیبان گرفته می شود.

 

 

Acer Aspire 7735Z (4357)

 

 

257

 

 

در صورتیکه به دنبال یک لپ تاپ ?? اینچی ارزان قیمت هستید که یک پردازنده ?.? گیگاهرتزی اینتل، چهار گیگابایت رم و ??? گیگابایت هارد داشته باشد، بدون شک این مدل ایسر برای شما انتخابی ایده آل است؛ چرا که تنها ??? دلار قیمت دارد.

 

 

Asus UL30A

 

5475

 

 

این لپ تاپ ?? اینچی از پردازنده Ultra?-low Voltage اینتل بهره می برد و همچنین وزن ?.? کیلوگرمی آن هم علاوه بر ?? ساعت عمر باتری اش باعث شده تا در دسته لپ تاپ های Ultraportable قرار گیرد. آسوس این محصول را با قیمت ??? دلار به فروش می رساند.

 

 

Acer Aspire Timeline 1810T

 

52

 

 

این لپ تاپ ??.? اینچی ایسر هم با وزن ???? گرمی اش از طرف سایت Laptopmag?.com به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های Ultraportable معرفی شده است، که قیمت ??? دلاری آن نیز نسبتاْ مطلوب به نظر می رسد.

 

 

 

 

منبع : نارنجی

http://www.narenji.ir/